WEBINAR: 'ONLINE HAVEBED'

IMG_2422_edited.jpg

KØB WEBINAR 'ONLINE HAVEBED 2024

4 timers undervisning / 4 videoer med tilhørende slides

Pris : 320 kr. (private)  / 400 kr. (virksomheder og skoler)

Én gang om året samles Jordens Skole dygtige have-undervisere til et inspirerende webinar: Online Havebed. De deler ud af deres special-viden om jorden og planterne, og i år fordybede vi os i emner som kompost, bokashi, permakultur, skovhaver og mikroliv.

Webinaret har været afholdt, men du kan stadig få adgang til denne vigtige viden. Optagelserne er redigerede, så alt overflødigt fra livesendingen er klippet ud.

Send os en email til kontakt@jordensskole.dk, så får du oplysning om betaling og vi sender dig et link til både slides og de 4 videoer.

Underviserne er: Karen Leth, Stationshaven, Mette Madvig og Irene Kornerup, Hjortespringgård, Ditte Kathrine Engelstoftegaard, ValByhaven, Maria Ehlert, Bokashidanmark. Vært: Helle Solvang, Jordens Skole.

Skærmbillede 2024-03-13 kl. 12.25.11.png

1. Havens guld - hemmeligheden bag en god havekompost

2. Mycelium, mikroliv og permabed fra bunden

3. Mini-skovhaver - madproduktion på lidt plads

4.  Bokashi - lav powerjord og blomstergødning hjemme i køkkenet

- få styr på hvordan du lykkes med at omdanne have- og køkkenaffald til en næringsrig kompost og bokashi.

- få ABC-opskriften på, hvordan du etablerer et permabed i din græsplæne og stiller om til fremtidens dyrkning

- hør om, hvordan du skaber din egen madskov på selv et meget lille areal

- lær hvordan skovens og naturens intelligente design kan overføres til din have, baggård eller fortov.

Anbefalinger

Tak for et Spændende og inspirerende Kursus. Mange gode fifs, som jeg glæder mig til at prøve selv. Kan varmt anbefales.

Boliana Thomsen, Bevægelses Pædagog

Jeg blev meget klogere på 'Skovhave' og på jordens frugtbarhed og er top motiveret til at omlægge min have og bruge de tankegange, tricks og ideer, som jeg er blevet præsenteret for. Så fedt.
Sanne Winther, kolonihaveejer

Jeg fik både inspiration, masser af ny viden og bekræftelser af det, jeg allerede gør.

Mette Dinesen, lokalområdeudvikler og Mentalhygiejnisk Instruktør

Tænk at der findes andre mennesker som faktisk tager klimaspøgsmålet lige så alvorligt som jeg! Og at vi kan mødes og handle sammen! Tak for det!

Mette Skou , musiker

Meget relevant og brugbart - virkelig godt! Tusind tak!
Birgitte Rasmussen, pensionist

Deltagelse i Jordens Skoles kurser er en fantastisk mulighed for alle at komme igang med en mere bæredygtig madproduktion og bidrage til biodiversiteten.

Emily Adair, Bæredygtigheds Projektleder, Hempel A/S

Der er så meget gang i det og på mange sjove iderige fælles måder
Lisbet Bangsbo