SKAB PERMAHAVER MED BØRN

Podcast, workshops og 1-årig uddannelse for undervisere

IMG_20200506_110430.jpg

Gå på opdagelse her på siden i Jordens Skoles univers 'Skab permahaver med børn'.
Bag programmet, som løber fra marts 2024 står Katja Bjørn Parlo, Lisbeth Ingeman Sørensen og Helle Solvang. Lyt, læs og vær med i det omfang du har tid og lyst.
Find begivenhederne i kalenderen på forsiden eller bare ring. Vi glæder os til at høre fra dig.

Deltag i Jordens Skoles netværksmøder om ‘Børn, haver, praktik og didaktik’.

Besøg 'permahaven' fra podcasten og bliv inspireret til at skabe have med børn.

Skal du have en plads på den 1-årige uddannelse 'Skab permahaver med børn'?

IMG_7602.HEIC

.. der er ikke meget i naturen, der er kantet.. det er mere rundt og sådan....

Elev i 6. klasse på Ringsted Ny Friskole
- fra podcasten 'Permakultur fortalt af børn'

Er du lærer, pædagog, kunstner, forælder eller fritidsleder med lyst til at etablere madskov, skovhave, skolehave eller grøntsagsbed sammen med børn?

Savner du et læringsrum, der kan understøtte din forberedelse af børnene til en fremtid, hvor vi føler os mere forbundet med naturen?

Leder du efter lærings-redskaber, der kan ruste børnene til en fremtid med klimatisk ustabilitet, som kræver nyt havesyn og nye robuste dyrkningsmetoder?

Så lyt til podcasten og mød os i Permahaven

Katja, Lisbeth og Helle

Podcast - lyt her
Blog - læs her