man. 05. jun.

København

Community Flowspil i Demokrati Garage

Kom til Flowspil i Demokrati Garage d. 5. juni, hvor vi fejrer Grundlovsdag. En festdag for demokratiet, samfundet og fællesskabet. Med Flowspillet udvikler vi den kollektive intelligens og evnen til at samarbejde og samskabe med andre.

Tilmeldingen er lukket
Se andre events
Community Flowspil i Demokrati Garage

Tid & sted

05. jun. 2023, 13.00 – 13.45

København, Demokrati Garage, Rentemestervej 57, 2400 København NV

Gæster

Om eventet

Kan du lide at kaste med terninger og spille spil? Er du nysgerrig på hvordan du kan skabe mere flow personligt og fagligt? Og blive endnu bedre til at samarbejde og udvikle dine fællesskaber. Så håber vi at se dig til et demonstration af Flowspillet / The Flowgame.

Skal vi samarbejde og samskabe? I en tid med forandringer og krav om konstant omstilling, føler mange et behov for at styrke egen balance og finde retning. I Flowspillet kan du styrke din evne til at samarbejde og samskabe med andre. Du vil opleve et nyt og legende redskab, som blandt andet kan bruges til at finde klarhed, fælles formål, retning og drivkraft i et samarbejde.

FLOWSPIL – hvad er det? Spillet tager afsæt i spørgsmål og problematikker, som optager deltagerne. Der lægges op til at træne helhedstækning – og deltagerne bliver stillet over for forskellige typer af spørgsmål. Flowspillet er en oplagt mulighed for at støtte og løfte hinanden – og blive guidet og lyttet til, i forhold til aktuelle livs- og arbejdsspørgsmål.

Flowspillet kan spilles af ca. 6-8 personer ad gange - kom selv, tag din ven eller et familiemedlem under armen, eller inviter hele dit arbejdsteam med.

Mød værterne

Helle Solvang og Marie Tourell Søderberg, begge uddannet Flowspil-værter, introducerer til spillet og sørger for trygge rammer.

Marie Tourell Søderberg

/ skuespiller og stifter af Medskaber

MEDSKABER er en ny bevægelse, som arbejder for at bringe mere kvalitet ind i kreative processer og kunstneriske produkter. Det rækker også ind i samfundslivet, hvor en mere bevidst praksis omkring de medskabende principper kan være en afgørende faktor for demokrati, udvikling, generel trivsel og meningsfuldhed.

Helle Solvang /

/ Leder og stifter af Jordens Skole

JORDENS SKOLE er en nytænkning af dannelsesbegrebet i skole og fritid med aspirationen om at engagere flere af os i jordens potentiale for klima, biologisk mangfoldighed og afbalancering. Voksne såvel som børn inviteres tættere på jorden i fællesskaber for derigennem at være medskaber af en livskraftig regenerativ udvikling og livsstil.

Pris: Gratis

Forplejning: Frisk frugt og sprøde snacks

Tilmelding: Helle@jordensskole.dk (send venligst dit navn, tlf. nummer/mail samt antal deltagere)

Læs meget mere om Flowspillet / The Flowgame  HER